صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 14 از 14

موضوع: تجربه خرید قطعه سخت افزاری از دیجی کالا

  1. #1
    مدیر کل سایت mAmluX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    pd backend
    نوشته ها
    772
    تشکر
    136
    از ایشان 1,816 بار
    در 508 پست تشکر شده

    Not Talking تجربه خرید قطعه سخت افزاری از دیجی کالا

    قضیه:
    ram یکی از کامپیوتر های شرکت خراب شده بود و برای خرید تصمیم گرفتم این بار از دیجی کالا خرید کنم
    پس از بررسی امکانات فنی مادربرد از لحاظ سازگاری و بررسی ram های موجود در سایت دی جی کالا
    ram که در تصویر زیر موجود است، را برای خرید انتخاب کردم.

    [فقط کاربران عضو سایت می توانند مشاهده نمایند. ]

    پس از دریافت کالا اقدام به تست ram بر روی کامپیوتر نمودم و در کمال تعجب متوجه شدم متاسفانه کالای خریداری شده
    با مادربرد سیستم برخلاف تصور و تحقیقاتی که از انجام داده بودم از لحاظ فنی سازگار نیست و عملاً غیر قابل استفاده است.

    چون در شرایط فروش کالا امکان بازگشت کالا به مدت 7 روز ذکر شده بود. خیالم راحت بود که چون از فروشگاه قابل اعتمادی خریداری کرده ام
    می توانم کالا را مرجوع کنم.

    لذا با واحد خدمات پس از فروش دیجی کالا تماس گرفتم و اعلام کردم به دلیل عدم سازگاری درخواست برگشت کالا را دارم،
    مسئول مربوطه اینگونه اعلام کرد که:
    قطعات سخت افزاری داخلی(اینترنال) تحت هیچ شرایطی شامل ضمانت 7 روزه بازگشت کالا نمی شود.
    زمانی که به ایشان گفتم:
    پس چرا در صفحه فروش کالا آیکون "7 روز ضمانت بازگشت" وجود دارد؟
    اعلام کرد که:
    ما شرایط فروشمان به اینگونه هست و اگر اعتراضی دارید به نشانی:
    cs@digikala.com
    ایمیل بزنید.
    سپس موضوع را از طریق ایمیل با نشانی مذکور در میان گذاشتم.
    و در پاسخ ایمیل این متن را دریافت کردم:
    با توجه به قوانین سایت، امکان عودت کالای اینترنال وجود ندارد میتوانید سرویس مورد نظر را از گارانتی محصول (گارانتی مادام العمر آونگ) دریافت نمایید.
    با مرکز گارانتی آونگ تماس گرفتم و مشکل را اعلام کردم، پاسخی که دریافت کردم به این صورت بود:
    امکان تعویض کالای نو وجود ندارد، تنها در صورتی که کالا خراب باشد و صرفا با همان کالا قابل تعویض است.
    مجدداً به واحد خدمات مشتریان دی جی کالا ایمیلی فرستادم و بیان کردم:
    من به دلیل وجود ایکون "7 روز ضمانت بازگشت" در صفحه معرفی کالا، به شما اعتماد کردم و اقدام به خرید به صورت اینترنتی کردم
    و اگر طبق قوانین شما امکان عودت قطعات داخلی کامپیوتر وجود ندارد شما نباید در صفحه معرفی کالا این آیکون را قرار دهید
    تا مشتری دچار سو برداشت نشود و برای خرید این اقلام ریسک نکند و به جای سفارش اینترنتی آن را به صورت حضوری خریداری کند.
    متاسفانه دیگر جوابی به ایمیل من داده نشد!

    با هدف اینکه این تجربه تلخ برای دیگران خریداران آن کالا به وجود نیاید.
    همین مشکل را در قسمت نظرات کالا مذکور بیان کردم.
    متاسفانه نظرم نیز تایید نشد و اعلام کردند اگر مشکلی هست با خدمات پس از فروش دیجی کالا تماس بگیرید.

    توصیه ها:
    توصیه برای مشتریان:
    برای خرید قطعات سخت افزاری داخلی کامپیوتر، بهتر است خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید
    و ریسک خرید به صورت اینترنتی حتی از فروشگاه معروفی چون دیجی کالا را به جان نخرید.

    توصیه برای دیجی کالا:
    1- اگر کالایی امکان بازگشت 7 روزه ندارد، نباید ایکون مربوط در صفحه وجود داشته باشد تا خریدار دچار سو برداشت نشود.
    2- برای داشتن تجربه خرید بهتر، توسط مشتریان باید در سیاست های خدمات پس از فروش خود تغییراتی حاصل کنید.

    جمع بندی:
    من تاکنون 30 سفارش مختلف در دیجی کالا ثبت کردم و از همگی به جز این مورد رضایت داشتم
    ولی طرز برخورد در این مورد به گونه ای بود که من دیگر از دیجی کالا هیچ کالایی را خریداری نخواهم کرد!
    نه به دلیل هزینه ی ناچیزی که صرف خرید یک کالای بلا استفاده شده است.
    بلکه به این دلیل که من به عنوان یک مشتری چند ساله دیجی کالا هیچ ارزشی برای این مجموعه ندارم!
    و مشکلی که با آن مواجه شدم هیچ اهمیتی برای این مجموعه ندارد!

    اگر من جای فروشنده (دیجی کالا) بودم با بررسی سوابق خرید و میزان سودی که تا کنون از مشتری عاید من شده است
    کالا را از مشتری پس می گرفتم و با ایجاد یک تجربه خوب در ذهن مشتری باعث می شدم ضرر ناچیز ناشی از این فروش در
    خرید های آتی مشتری جبران شود.
    حتی می شود با کسر مبلغی از قیمت کالا بابت باز شدن پلمپ، کالا را پس گرفت.
    (توجه کنید با توجه به اینکه دیجی کالا یک شریک تجاری درشت برای تامیین کننده ها هست امکان مرجوع نمودن یک کالا برای این شرکت بسیار آسان تر هست
    همچنین با برنامه فروش "جعبه باز" موجود در فروشگاه دیجی کالا امکان فروش کالا هایی که پلمپ آنها باز شده نیز وجود دارد)

    چون تاکنون از خدمات دیجی کالا راضی بودم، همیشه این فروشگاه را به دیگر دوستان برای خرید های خود پیشنهاد می کردم
    ولی بعد از بروز این مشکل و کمی جستجو در اینترنت متوجه شدم مشکلات این چنینی توسط دیگر کاربران نیز گزارش شده است!
    ویرایش توسط mAmluX : Monday 12 June 2017 در ساعت 06:03 PM
    توجه:
    1- به درخواست های رسیدگی به تاپیک درون پیام شخصی هیچ پاسخی داده نمی شود، در صورتی که تاپیکی ایجاد کرده اید و قابل جواب دهی باشد، در همان تاپیک جواب داده خواهد شد.
    ۲- برای دانلود از سایت های اشتراکی نظیر NitroFlare, Uploaded, Rapidgator از سرویس سایت RapidPars.com استفاده کنید.

  2. خرید آنتی ویروس ناد 32
  • 7 کاربر زیر از mAmluX برای ارسال این پست سپاسگزاری کرده اند :


  • #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    نوشته ها
    0
    تشکر
    1
    از ایشان %1$s بار در 1 پست
    تشکرشده

    پیش فرض

    سلام

    من هم تجربه مشابهی داشتم و متاسفانه هیچ پاسخ مناسبی از دیجی کالا دریافت نکردم
    در نهایت در نماد از دیجی کالا شکایت کردم و تونستم به نتیجه برسم
    پیشنهاد من به شما هم همینه

    موفق باشید.

  • خرید آنتی ویروس ناد 32
  • کاربر زیر از دوست گرامی جناب mska برای ارسال این پست سپاسگزاری کرده است :


  • #12
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    1
    تشکر
    1
    از ایشان 4 بار در 1 پست
    تشکرشده

    پیش فرض

    بنده هم تجربه مشابه ای داشتم در خرید لوازم خانگی
    تقریبا 6 ماه پیش چرخ گوشت از این سایت خریداری کردم که بعد از تحویل با اولین تست و روشن شدن دستگاه متوجه بوی سوختگی و از کار افتادن میشیم که با تماسهای متعدد و با وجود آیکون 7 روز ضمانت گفتن که باید به نمایندگی مراجعه کنید و به این روش دستگاه فخراب خودشونو پول کردن و نمایندگی هم دستگاه رو بعد از 1 ماه بصورت کاملا داغون و پر از خط و خش روی بدنه به من تحویل داد.

  • #13
    کاربر سایت gavad700 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    63
    تشکر
    15
    از ایشان 62 بار
    در 37 پست تشکر شده

    پیش فرض

    متاسفانه بنده نیز تجربه مشابهی در خرید جاروبرقی داشتم متاسفانه اصلا پاسخگو نیستند و مشتری براشون اهمیتی نداره

    عطایشان را به لقایشان بخشیدم ... یادشون رفته ما خودمون گنده اشون کردیم کاربرا نباشن همه اشون باید برن غازچرونی
    عده ای دایم غرغر می کنند که گل سرخ ، خار دارد. ما باید شاد باشیم که خار ، گل سرخ دارد.

  • #14
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    0
    تشکر
    0
    از ایشان 0 بار
    در 0 پست تشکر شده

    پیش فرض

    .برای منم مشکل مشابه پیش اومده.یک هفته قبل از تولد خانمم یه گوشی سفارش دادم.بعد از 2 ،3 روزتاخیر یه گوشی خراب برام فرستادن
    .سرتون رو درد نیارم.1ماه طول کشید 2 بار گوشی رو عوض کردن.آخر سر هم گوشی رو بردم بیرون گارانتی با یه نو عوض کردم.

  • صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

    کلمات کلیدی این موضوع

    علاقه مندی ها (Bookmarks)

    علاقه مندی ها (Bookmarks)

    مجوز های ارسال و ویرایش

    • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
    • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
    • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
    • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
    •  
    درباره اینجا
    اینجا مکانی است شما با طرح سئوالات/مشکلات/درخواست های خود در زمینه کامپیوتر و دانلود می توانید از دیگر کاربران تقاضای راهنمایی کنید البته توجه داشته باشید دیگر کاربران در حد توان و وقت آزاد خود از جواب به شما دریغ نخواهند کرد و البته شما نیز متقابلاً با راهنمایی دیگران لطف آنان را جبران می کنید ;)
    به ما بپیوندید
    امتیاز دهید